Selasa, 9 Mac 2010

Futsal Piala Presiden 2010.

Awal bulan mac baru2 ini telah berlangsung sukan tahunan yang di anjurkan oleh satu persatuan malaysia di egypt ini iaitu sukan bola sepak yang setiap tahun di adakan, Tetapi atas sebab2 tertentu yang tidak dapat di elak kan bola sepak yang di namakan Piala Presiden itu tidak dapat di laksanakan, untuk tidak menghampakan pasukan2 yang telah lama berlatih untuk kejohanan ini pihak penganjur telah pun menukar kejohanan piala presiden kepada Futsal Piala Presiden 2010.

Walaupun mungkin ramai yang mungkin kecewa dengan pembatalan piala presiden tetapi sambutan Futsal yang di jalankan juga tidak kurang hebat nya, ramai pasukan yang mengahantar pasukan masing2 untuk menyertai Futsal tersebut. tidak ketinggalan Bakan Sabah juga telah menghantar wakil untuk menyertai futsal ini.

Sedikit komen tentang perjalanan pasukan sabah fc yang telah di hantar untuk mewakili sabah pada kejohanan kali ini, dengan semangat yang kental menyarung jersi baru, sabah turun dengan penuh semangat untuk menjadi antara pasukan yang terbaik dalam Group sabah bersama dengan pasukan Johor,p.pinang,Kemboja & dumyat. di awal saingan sabah fc telah bermula dengan baik seri kepada tiga pasukan kemudian menang kepada johor. tetapi sayang sekali mata yang di kutip tidak mencukupi untuk melayakkan diri ke saingan suku akhir. walau bagaimanapun semangat yang padu ditunjukkan oleh pasukan sabah fc tetap gah ! tanpa kalah . mungkin rezeki tidak menyebelahi pasukan sabah fc insyAllah tahun hadapan boleh cuba lagi dengan penuh persiapan insyAllah....

Pasukan Sabah fc


santai2 menunggu perlawanan


Antara penyokong2 yang hadir menyaksikan pasukan masing2


Tiada ulasan: