Rabu, 28 Oktober 2009

Kempen Pilihanraya BKPSM Bermula

hampir semua bakan2 negeri yang berada di bumi mesir ini sudah pun membuat pilihanraya & mengadakan masyuarat agung tahunan bagi memilih seterusnya menggantikan ajkt2 sesi yang lepas, Bakan sabah pula baru bermula kempenya dan penamaan calon telah pun dibuat seminggu sblum tarikh mengundi & masyuarat agung tahunan berjalan. Banyak muka2 baru yang telah di calon kan, tidak kurang juga muka2 lama yang bertanding semula.

Sedikit ulasan tentang suasana pilihanraya pada sesi ini, pilihanraya pada sesi ini sama
meriahnye seperti tahun2 sebelumnya, cuma mungkin para ahli kurang mengambil perhatian terhadap maklumat2 yang di berikan oleh SPR tentang tarik penamaan calon & sebagainya.

Berbanding tahun2 sebelumnya calon bagi ydp & calon DEMMAS mendapat pencalonan yang banyak tetapi pada tahun ini jawatan tersebut hanya ada satu pencalonan sahaja ini bermakan dua jawatan telah mendapat menang tanpa bertanding. Tetapi jawatan2 lain akan bertanding seperti biasa dengan calon2 yang bergaya, berbakat, berciri2 pemimpin & sebagainya.

Apa yang di harapkan semoga pilihanraya dalam BKPSM sesi ini berjalan dengan lancar
seterusnya mendapat satu ajkt baru yang mantap & berwibawa. Selamat mengundi buat ahli2 BKPSM semua & selamat berkerja buat ajkt2 yang baru nanti.










1 ulasan:

chicibu berkata...

salam asley..
hehe..
bha..harap2 ko menang..
hehe